torsdag 30 augusti 2012

Skratta eller gråta?


Ja, man vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta efter besöket hos läkaren idag. Trodde själv att jag var hyffsad frisk för att kunna börja jobba igen, så jag undrar vad det var som gjorde att läkaren sjukskrev mig helt hela oktober ut...kan det ha varit mina onda fötter eller de stora frågorna om och i livet... Så då har jag visst lite till att jobba med trots allt. Mera natur...ännu mer natur...mera Skogssystrar...och mera fika. Sen får det väl vara bra?

Skogssystrarna kallar och det ska jag verkligen hörsamma, packa väskan och åka iväg för gemenskap, glädje och kärlek. Underbart och saknat!

Ett mail ang. rekreationsdagarna på Österlen har trillat in. Simrishamn har bytts ut mot Brösarp men det verkar vara helt ok det med se: www.talldungen.se Önskar nu bara att det blir av och att det blir fina höstdagar den veckan.



1 kommentar:

  1. Vila mera är nog budskapet. Jag har också ont i fötterna! Vart vill jag inte gå?

    Skogsystern i norr.

    Ps, Åkte mot dina hemtrakter idag på jakt efter bär, blå och röda.

    SvaraRadera