lördag 3 november 2012

Livet...

Livet tuffar vidare på nya vägar och mot nya mål. Ett års resa är snart över och det är snart dax att packa väskan och börja arbeta igen. Lite pirrigt i magen kommer det säkert vara och natten innan kommer kanske inte vara så god. Men ser fram emot att träffa alla igen.

Livets skola har varit tuff de senaste året och när jag äntligen tror att det är över är det dax för ett återbesök med en ny omgång mammografi och läkarbesök. Nästan som att börja om på noll är känslan fast ändå långt därifrån. Har ännu inte förlikat mig med att jag är en av dem alla i statistiken som blir utvalda att ta denna lärdom.

Nu ser jag fram emot att det här långsamtväxande hår får lite fart så jag kan få bestämma en egen frisyr, för hårfärgen är ju redan förutbestämd...grå, grå, grå.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar