tisdag 23 oktober 2012

Mår...bra!




Vissa dagar är mer fantastiska än andra, idag har varit en sån dag. Får bläddra långt tillbaka i tiden för att hitta dagen där det sist står "Få massage". Men idag är det äntligen min tur att få kolla av om det är ok att ligga på magen en längre stund utan att det opererade bröstet ger sig till känna. I dörröppningen möter jag ett kärt återseende, en fantastisk näsflöjtist och ett energiknippe till kvinna. Blir så glad över att återse henne. Några minuters samtal och sen svischar hon vidare ut i livet.

Av med kläderna och in under handdukar och filt. Redan där har den fantastiska känslan infunnit sig. En timme senare och en underbar väldoftande massage senare är det hopplöst omöjligt att ens tänka sig att öppna ögonen, röra på sig, kliva upp och klä på sig. Nockad och in-checkad tills morgondagen...tack gärna!

Långt senare och mycket motvilligt är jag dock uppe, påklädd och tar itu med dagens sista timmar. I morgon ska bilen styras mot arbetet för att hämta framtidens schema. Framtiden som börjar fortare än vad man har tänkt sig.
 
"Jag är intresserad av framtiden, för det är där jag ska tillbringa resten av mitt liv."
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Du e så välkommen Kajsa. Längtar efter att få träffa dej igen. Bamsekramar Nette

    SvaraRadera