fredag 30 december 2011

Gott Nytt År!?

Så har då julen rusat förbi i rasande fart, från söder till norr och från norr till söder. Mycket mat och många timmar sittandes i gemenskap. Härligt!

Julklapparna blev naturligtvis många eller vad sägs om biljetter till Cirque du Soleil som påminner oss om sommarens USA-resa eller konsertbiljetter till Michael Buble eller kommande tillökning inom familjen...nej,nej den får syster stå för. Ja, vi måste ha varit riktigt snälla i år.

Naturligtvis kommer verkligheten ifatt mig emellanåt också, vissa dagar mer än andra. För även om jag bara vill vägra att kliva upp ur sängen, vägra att ta bort täcket från huvudet, vägra att packa väskan och åka hem igen så är det ett måste. Paniken och den fruktansvära rädslan i kroppen får fäste och sveper iväg med mig okontrollerat...andas och sansa sig är enda raka. "Det enda vi behöver frukta är fruktan själv." Så istället för att frukta önskar jag att nästa år bär frukt.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA FINA VÄNNER 



3 kommentarer:

  1. Ett riktigt gott nytt år till dig också!!!<3 Carina N

    SvaraRadera
  2. Sant! Andas förankrar!
    Gott nytt år goding!!!!!!
    KRAM! Jenny

    SvaraRadera
  3. Tänker ofta på dej och jag önskar dej också
    Gott Nytt År!
    Många nyårskramar
    Anki D

    SvaraRadera