tisdag 29 maj 2012

17 690



17 690 säger statistiken på min blogg. Jag säger WOW!!! Hur kan det vara möjligt? Bara efter att jag har skrivit några ord i några månader. OTROLIGT!

Tack!!!

Nu äntligen eller vad jag nu ska kalla det, har de reserverade tiderna kommit till sjukhuset i Malmö. Redan nu på måndag är det dax att träffa läkaren där nere, vilket sen kommer att följas av systersamtal, andningsträning och CT veckan efter. Själva behandlingsstarten kommer inte att påbörjas förrens den 20e juni. Så då får jag väl räkna med att hålla på en bit in i augusti med. Så till er som jag inte har hunnit ta någon promenad eller fika med, än finns det hopp.




2 kommentarer:

  1. Alldeles för länge sen vi träffades. Skulle va härligt med en fika tillsammans! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa. Det är väl inte konstigt att många vill följa dej på bloggen, det är ju ett kanonbra sätt att hålla kontakt, och du skriver ju så bra. Fast det är ändå trevligast att träffas på riktigt så jag längtar redan till nästa gång. Ha det så gott. bamsekramar Nette

    SvaraRadera