tisdag 15 maj 2012

Fick vad jag tålde

Behovet av att börja röra på sig blir mer och mer påtagligt då programet till sommarkursen har kommit. Ojdå! vandring står det skrivet. Hur ska det gå till, jag som mer eller mindre bara har suttit ner sedan nyår. Kondition och muskler är visst en färskvara sägs det. Men med föräldrarna på besök får jag försöka hinna med att se till att de har något att göra och med deras tempo blir det fullt upp. Så för att jag själv ska hinna hämta andan tar jag dom med på en tur ner mot Österlen. Fast det är klart så mycket vila blev det inte trots allt då Brösarps backar skulle bestigas, Knäbäckshusens trappa skulle betrappas och Ales stenar besökas. Så dagen idag är det med spagettiben och stel kropp dagen inleds men avslutas med att mjuka upp den med att lasta jordsäckar på släpet för att sedan fylla mina pallkragar. Äntligen ska de få lite liv i sig!



















2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder!
    Kramar från Johanna

    SvaraRadera
  2. Ales Stenar, där ammade jag lillprinsen, vilken fredlig inspirerande plats på jorden....<3 Francis

    SvaraRadera