lördag 9 juni 2012

Icke tid



Så har då dagarna av "icke tid" på Naturhälsan med mina Skogssystrar redan försvunnit. Det har varit dagar av gemenskap och kärlek. Dagar av förundran, förfrågan och uppfyllnad. Dagar av vandring på vägar och stigar men även vandringar på livets olika vägar. Det har varit fantastiska dagar av "icke tid". En tid för att bara vara och som sen är så svårt att förklara. För hur förklarar jag att vi "bara" är?

Att få vara just den jag är, att få vara det här och nu är ett privilegium. Det gäller att försöka ta tillvara på det med, vårda det och ta om hand om det. Ta hand om mig/dig själv. Så om det är svårt att förstå vad jag/vi har gjort under dessa "icke tids" dagar...Vi har bastat! Vi har skrubbat bort lite gammalt skit för att komma åt det nya och fräscha.








1 kommentar: