tisdag 5 juni 2012

Längtar!


Längtan och hopp puttar oss mot framtiden.


En känsla av längtan har infunnit sig i kroppen.Vissa längtansfulla saker finns närmare än andra. Vissa inger hopp, andra att man vågar hoppa.

Allra närmast på min längtan-lista ligger morgondagen. En morgondag som inger hopp och kanske erbjuds möjligheten att våga hoppa. En morgondag som kommer att ge nya möten, nya erfarenheter, nya tankar och funderingar. Nya guldkorn som kan stoppas till minnet längtar jag till. Gör lite extra plats i hjärtat för skratt och kramar för resväskan är nu full.

Kära Skogenssystrar gammla som nya imorgon är det dax att träffas i skogen, som jag har - LÄNGTAT! Längtat att hoppa ut i det okända tillsammans med er...men skulle det behövas ge mig gärna en extra knuff eller plocka upp mig om jag skulle råka falla för hårt.

Börjar träna hoppa med den här så länge och funderar vad jag ska längta till sen.

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar