söndag 8 juli 2012

Peruklös


Efter de olidligt varma dagarna på bussen med dubbelhår är nu den ena frisyren kvar hemma. Äntligen vind i håret! Känns helt ok, men det är klart att jag hajar till var gång jag får syn på mig själv i något fönster då håret ser alldeles vitt ut. Är långt ifrån nöjd.

Alla dessa bussresor och behandlingar börjar bli rätt tråkiga och ta så mycket tid av dagen. En bra dag utan krångel tar fem timmar. En missad buss eller en full buss...ja, då suckar jag. Tio gjorda - femton kvar!!! Behandlingarna börjar lite smått att ge sig till känna då bröstet värker ordentligt vissa dagar. För att vara lite rädd om huden just där rekommenderade sköterskan mig att vara utan behå...nja.


Så för att inte hela sommaren ska kännas som en enda lång bussfärd får jag stoppa in lite mysiga fika/glass/lunch stunder. På tisdag är det dax för nästa - ÄNTLIGEN!!!


1 kommentar:

  1. Hej Kajsa. Nu e det helg och du slipper dina bussresor. Hoppas du kan njuta av det, och ha en härlig helg trots att vädret inte verkar bli det bästa. Bamsekramar Nette.

    SvaraRadera