lördag 11 februari 2012

Ny trimmad

Sådär!
Då var det gjort med lite hjälp av dottern. Håret bort trimmat, vilken lättnad. De sista dagarna har varit rena plågan med alla hårstrån överallt. Äckligt, äckligt, äckligt! Så idag fick det vara nog. Väl inlåst på toaletten var det bara till att börja bzzz...

Jag som trodde att jag skulle gråta men nej då. Bara en liten tår i ögat när jag skulle visa mig för övriga familjen var allt. Som tur var så var jag ju fin utan hår med påstod dottern. Provar att sätta på mig peruken men den åker lika snabbt av igen. Det är inte jag. Naket får det nog bli fast jag inte är född sån. Så nu hoppas jag på ljumma vindar kring öronen och att videkissarna snart är på språng.

4 kommentarer:

  1. Duktiga fantastiska du! Härligt att läsa att du vågar vara den du är. Skitbra!! Hoppas på milda vårvinder med mycket växtkraft <3. Francis

    SvaraRadera
  2. Du har med fasa väntat på när håret ska försvinna, nu får du vara förväntansfull på när det ska växa ut igen. Sköt om dig, bästa Kajsa!
    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Synd att det blåser lite kallt om skulten just nu. Föreslår mössa då tatueringar,annars det självklara alternativet, inte värmer så värst...Här är ett gäng mössor som skulle passa dej,särskilt den nedersta som ger lite dreadskänsla!
    När är behandlingarna klara? Efter det dröjer det inte länge, någon månad, innan håret kommer ut. Extra stöttning då är alg tabletter, håret växer som ogräs och många olika frisyrer hinner du testa på vägen! KRAM GULLET!! Jenny

    SvaraRadera
  4. Men hallå! Glömde ju länken till mössorna!!
    http://www.creative4you.se/empty_179.html

    SvaraRadera