onsdag 22 februari 2012

Våga prova!

*Viskar* Telefonen är tyst, tänk om det beror på att jag tog en nässelpulver hutt i smyg igår...

Ibland så tänker jag att jag borde prova på något nytt och det har jag verkligen fått göra. Kanske inte riktigt det jag hade tänkt mig men än dock. Hoppas ändå att jag lär mig något utav det.

FÖRR såg intaget ut så här...

...NU får jag bara använda detta.

Men SEN ska ni bara veta, då ska jag våga prova:
  • att säga och stå för vad jag tycker.
  • att göra saker som jag aldrig har provat innan (fast det är klart inte vad som helst).
  • att ännu en gång sitta själv en natt i skogen (läskigt som attan).
  • att leta reda på en danspartner som vill lära sig bugga (får nog börja från noll igen).
  • att vandra med dem som gillar naturen och testa mina gränser (tror 2 mil på 4 dagar är lagom).
  • att "bara" vara jag!

2 kommentarer:

  1. Du får komma upp några dagar i höst så kan vi ta några mil på bergslagsleden med bebisen <3

    SvaraRadera
  2. Syrad rödbetssaft är fint. Och vitamin B17.

    Jag längtar också efter en utenatt. Om vi sitte4r samma natt gör det inget att det är nästan 60 mil emellan oss.
    Kram

    SvaraRadera