onsdag 1 februari 2012

Bättre?

Inget samtal från CSK får kanske ses som ett gott tecken...?
Fortsätter att peta i mig ingefära och honung för säkerhetsskull. Värken i huvudsvålen blir mer och mer tilltagande liksom håravfallet. Nu på morgonen fylldes nästan hela handfatet av allt hår. Lite äckligt är det faktiskt och konstigt att det ska göra ont av att tappa hår.

Börjar förbereda inför nästa vecka med att koka en rejäl gryta med lök och blomkålssoppa. Ett snöre runt foten kanske också hade varit bra för gasernas skull. För att få tiden att gå fortsätter jag mitt stickande sittandes på pilatesbollen (kankse tränar någon muskel under tiden) även om barnen tycker att jag ser ut som en 80-årig tant. Kanske t o m receptpärmen ska få sig en omgång i väntan på bättre tider.

5 kommentarer:

  1. Usch Kajs-Marie. Man blir ordlös. Vet inte vad man skall säga. Önskar av hela mitt hjärta att det blir bättre. Många kramar

    SvaraRadera
  2. Man får väl tro att det bara kan bli bättre nu.. :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte vad jag ska säga, men du ska veta att jag tänker på dig! Massor av kramar.
    Pia J

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig Kajs-Marie, många kramar om dig. Inger.

    SvaraRadera
  5. Vet faktiskt inte vad jag skall säga till dej, men du finns där i mina tankar hela tiden. Bamsekramar Nette

    SvaraRadera