tisdag 10 januari 2012

Förberedelser

Om det inte är omtyckt att jag vill ta nässlepulver under behandlingen får det bli en annan lösning. INNAN behandling. Så nu inmundigas knallgrön smörja av nässla och strålande gul Midvitotal plus för att försöka hinna pigga upp kroppen lite. Bråda tider men det ska nog gå. Har också passat på att hämta ut mina lugnande tabletter...stesolid. Ja, då är man en i gänget nu då.

Ännu ett nytt läkarintyg har trillat in, sista datumet på denna omgång är 30/4. Känns väl lite som en evighet dit men då ska väl våren vara här inom kort. Kort blev inte den kommande frisyren även om jag försökte lura dottern att peruken jag kommer att få är kort, blont och busigt lockig. Med gråten i halsen frågade hon om jag inte hade beställt en lång mörk istället. Jovisst blev det åt det mörka hållet men hoppade över de gråa och visst blev de axellånga. Kommer att få två olika att välja på när de har kommit hem. En rakhårig och en med lite Hollywood-lockar. När de sedan ska provas är det nog svårt att hålla sig för skratt, tur att man har ett enskilt rum för detta. Så flickor jag gör i ordning en bokningslista till er som känner för att fixa till er lite extra någon gång.

5 kommentarer:

  1. Jaha då får jag kanske boka mej på listan, min chans att få prova långt hår.. Kramisar til dej vännen, Nette

    SvaraRadera
  2. Yes jag hamnade först på listan, gråa strån ett minne blott.

    SvaraRadera
  3. Boka in mig oxå. Nog ska vi kunna göra något positivt mitt i allt elände( om det blir något, det måste ju inte bli så för dig). Kramar Carina

    SvaraRadera
  4. Pax för att få prova Hollywood-lockarna!
    Massor av kramar.
    Pia J

    SvaraRadera
  5. Jag bokar gärna in en tid långt med Hollywood look låter härligt inte haft långt sen tonåren och aldrig lockigt tusen kramisar till dig du finns i mina tankar kram Janet

    SvaraRadera